TGIF!

Äntligen fredag och en lugn helg stundar! Sovmorgon har hägrat hela veckan! :)
Igår var jag på O'learys med ett helt gäng grabbar, kul med hockeyintresserade vänner! Fullsatt var det dessutom, sjukt kul med lite satsning på/av Avesta! Jag kommer bli dtammis där!
Nedräkningen inför UK har börjat, nästa söndag drar jag iväg första gången. Blandade känslor! Ska bli kul att träffa alla och få chansen att umgås men ordentligt jobbigt att verkligen behöva lämna ifrån sig kunder på riktigt. :( Vill inte!!
Nu ska jag gosa in huvudet i Villes päls och inte titta upp förrän om ett par timmar!
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mr Flamingo

Hoppas alla dina pusselbitar fallit på plats. Mitt pussel får bara fler bitar men jag kämpar med att få det klart :) Vem vann guld i år? Igen?

2014-05-02 @ 01:13:39
URL: http://hobsonmannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0