SHM


Mina damer och jag var på SHM förra veckan!! Eftersom alla säkert redan är trött på att läsa recensioner från alla lyriska SHM fans så nöjer jag mig med att säga att det var grymt. Vi tittar redan på summerburst biljetter vilket är nästa mål! Just nu ligger jag däckad i ännu en förkylning. Undrar om det finns nån sjukdom som genererar i halsont och förkylning var tredje månad? För det är ganska så exakt 3 månader mellan varje omgång nu. Tur inte hostmedicinen tog slut sist iaf! Orkar inte beklaga mig mer, ville mest bara ge ifrån mig ett livstecken! :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Var inte igår jag var in här. Åh jag vill gärna höra.:-) hoppas allt är bra med dig. Jag och Simon kanske kan komma å hälsa på nån dag.
Kramar

2013-01-25 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0