oj oj oj

Jag har gjort det igen. försummat dig, käre blogg.

Kan räkna upp lite bra saker som hänt sen sist innan jag berättar det ja skulle berätta. (Bara för att visa att jag inte är helt genom bitter)

* Fast jobb, check! (lönehöjning, check ;) )

* Span på ny lägenhet, lån fixat, check!

* A-kasse pengar i plånboken efter två års fight, check!

* En massa nya kläder, check! (and more to come)

* Träningen upptagen igen, check!

* Mina vänner har roliga grejer på gång som jag gläds åt, check!

* Bilen funkar fortfarande, check! (med en mindre petitess som en trasig framlampa/lykta? men den ska bytas snart)

Bra bra!

Satt precis på min dejtingsajt och surfade runt lite och jag önskar jag kunde komma ihåg att skriva varje gång jag läser nå kul men det blir en sak nu iaf. Vi kör med handuppräckning, hur många tror att den här killen hittar en brud inom en snar framtid:

"Hej, Jag heter "Kalle", är 30 år och bor i Trollhättan. Jag gillar att göra det mesta."

Det är inte snällt att håna folk men vafan! Jag gillar att göra det mesta?? Har lust att skriva till honom bara för att hjälpa honom med en bättre profil stackarn. Men det ska jag inte. För jag ska sluta vara snäll. Jag ska också sluta lita på folk. (Det här handlar om folk jag inte känner alltså) Ni behöver inte vara rädda, mina vänner att jag ska freaka ur totalt! Men sen det ena svinet efter det andra lämnar lortiga avtryck i mitt liv så har jag kommit till den slutsatsen. Får se hur konsekvent jag kommer vara i mitt uttalande då. Att vara osnäll är ju inte riktigt min grej annars.

Nu ska jag fortsätta titta på Love Actually och drömma om att det någon gång händer mig! ;)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

YEAH! Blogginlägg, me like :-)

Den killen verkar verkligen stå med öppna armar för allt, han vill inte begränsa sig alls, eller så har han den där bara för skoj skull...

Tacka vet jag Love Actually :-)

2012-01-04 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0