Kom hit med lite...

vitt vin till mina räkor?
Tänk att för två år sen grävde jag i fickorna på gamla jackor i förhoppningen om att hitta nån kvarglömd slant.
Nu sitter jag här och väntar på paket från H&M, Gina Tricot (visserligen rea-grejer men ändå) och Telenor, med min nya baby iphone 4S!!!
Äter räkor i chilisås och har precis tränat på gymmet som jag faktiskt betalar en slant för varje månad. I like it!
Ville bara berätta att jag är tacksam för det idag!

Sen är jag samtidigt sur för att alla är så jävla lediga hela tiden. Ledig hit ledig dit. Men men. Jag får ju sovmorgon lördag, söndag iaf!

Nu måste jag bestämma mig för om jag ska fortsätta kolla på Hitch på femman eller om jag ska kolla på MI på 4:an om tio min. För ettan går idag, tvåan imorrn och trean på fredag. Bra upplägg tycker ja! Men jag är ju inte ledig varken imorrn eller på fredag så jag vet inte om jag kommer orka, de börjar liksom inte förrän halv tio... Kan ju prova, får väl streama annars. I efterhand menar jag!. Superintressant ämne kände jag nu. Det skiter väl ni fullständigt i! Ni vill säkert hellre höra om senaste dejting profilen jag garvade åt? Jag hittade faktiskt syrrans pojkvän Gino där. Eller inte riktigt han då, men han, som han skulle se ut om han började leva av enbart mc donalds, slutade tränade, började dricka och halvvägs genom livet drabbades av någon form av psykisk störning. Nu är jag sådär jävla elak igen, jag vet. Men det är väl tur att jag får ut det nånstans? Det är ju inte direkt så att jag skriver vad jag tycker till de här människorna? Nej jag lämnar de snällt ifred.

Mmmmm det får nog avrunda kvällen. Vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0