Hahahaha

Jag kan inte sluta. Dejtingsidan är hypnotiserande.

Lyssna på den här:

Hej.
Bor i villa på landet. Stor barnvänlig tomt.

That´s it. end of story... hahahahahaha vad är det han säljer liksom?
+ att han har ett kort som ser ut att vara taget precis när han anlänt till polisstationen efter att ha knivmördat hela sin familj. typ.

Nästa:

nöjd, positiv, driven, båda fötterna på plats, ser bra ut, intlligent, helt nöjd med min kropp, ra vikt, asiat, nyfiken, ärlig för det mesta, skrattar ofta och gärna, mycket humor och lite för mycket ibland. Mysig vissa daar, men har också bittra dagar. Människan kan vara djurisk, men jag håller mig på en mänsklig nivå. Flitig när jag behöver vara flitig och lat när jag inte behöver vara flitig. Sticker ut och flugfiskar eller snickrar och hamrar när jag behöver samla mig. Fick nog med det mesta.


Hahahahaha.

Nå annat jag funderar över är om jag är helt körd på marknaden. Vad är det med folk och promenader?? När jag letar en själsfrände struntar jag faktiskt i om han gillar att vara ute å gå? Men alltså, 80% skriver klyschan i sin profil. Jag gillar långa promenader. What´s up with that? Sen har alla (eller söker någon) som har fötterna på jorden. Vaddå fötterna på jorden? Är det bra att man har de på jorden för att man ska kunna ut och traska på alla dessa förbannade promenader eller? Sen måste man tydligen veta vad man vill också. Ja nej, just nu använder jag sidan bara för egen underhållning, för att mitt abonnemang inte gått ut än och för att jag har för lite att göra ibland. Bara så ni vet.

Nu lägger jag ner för idag dock. Kom in på en killes sida och fick se ett välbekant ansikte. Inloggad just nu stod det och jag vet att han precis blivit sambo. Fel forum kanske? :( Usch då!

Soc gott

Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

Egen underhållning, helt rätt! :-)

Verkar som de killarna har läst ngnstans att tjejer tycker om långa promenader och då skriver de det. Sen orkar de väl knappt gå till mataffärn, nej usch nu var jag dum. :-)

2012-01-04 @ 08:59:31
Postat av: Pelikan

Geografi suger... Enbärsläsk är inte heller helt okej...

2012-03-11 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0