I suck... at blogging?

Mmmmmm, och inte har jag nå intressant att komma med nu heller. Fast jag såg ett par intressanta skor som ja kan dela med mig av!



Beundrar verkligen tjejen som satt på sig dessa!

På tal om skor så letar jag stövlar till vintern. Det jobbiga är att jag köpte ett par förr förra vintern, på new yorker av alla ställen, som jag äääälskade.... och jag saknar de fortfarande. Hur gör man då? Åker till New yorker och kollar om de har nåt gammal lager nånstans? :P En jacka behöver jag också... men som alltid när jag måste köpa jacka så hittar jag iiiingen som passar. Jag ser ut som en.... flodhäst! i allt jag hittar! Eller en vm-simmare.... jag har lika breda axlar. Utan muskler. Ja ni kan väl hålla utkik åt mig kanske.

Träning var det ja. Jag som svor att jag inte skulle tappa den nu. Jag var ju så på G i våras. Gillar inte den egenskapen hos mig. Gillar inte att ljuga. och det har jag ju gjort när jag sagt att jag aldrig skulle sluta träna igen. Måste försöka hitta tillbaka till det där... vill inte vara en av de där som bara släpper allt efter att ha varit så duktig. Usch det blev mycket självkritik idag. Egentligen är jag på bra humör. Hur jag nu kan vara det? Det är lite stressigt på jobbet, eller det är det kanse inte, eller iaf inte jääääättestressigt men när man har gått igenom några veckor av stress så känns minsta lilla som 3 ggr värre. Iaf för mig verkar det som.

Ja hallen börjar äntligen ta form med lite pynt och fix! Bilder kommer så fort jag köpt hatthylla och burit bort en massa skräp och sånt gammalt som ska försöka få plats med i förrådet.

Bilen går bra! Helt förundrad över det faktiskt. Jag tittar alltid på temp mätaren, provar att köra upp å ner rutorna och vifta lite med vindrutetorkarna bara för å kolla liksom. Fantatiskt. Nu lär jag ju in på mekonomen som kör rosa tema under oktober! Måste pimpa den ännu mer!

Har precis ätit thai, hemlagat. Supergott! Så nu kan jag skryta lite med lådan på jobbet imorrn. Har varit lite kasst med det på slutet, risgrynsgröt, fruktsallad och pirog har lunchen den senaste veckan bestått av... alltså inte allt det ihop men olika dagar. såklart. Men imorrn så! :D

Man får va glad och exalterad för det lilla :P

För två helger sen var vi till sthlm på fest förresten, trevligt!
Förra helgen var det jobbfest på fredan och sen mys med damerna resten av helgen! Toppenmysigt! Både och alltså!

Jag har köpt en ny sjal... som jag fullkomligt älskar! Tur att det är typ minusgrader på jobbet på dagarna så jag får använda den flitigt!

Min onepiece kom, men det ver nog de flesta vid det här laget. Efter mycket om och men dök den alltså upp, med en fläck på bröstet, hål mellan benen och utan 150kr avdragna. Men men.

Nä ni hör ju hur intressant jag är! Nu är det bara lite disk kvar sen blir det slapp i soffan innan greys börjar!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

Träning... kan inte annat än hålla med. :-) Jag har inte kommit igång än, men den som väntar på nåt gott. :-)Gå i det där skorna, imponerande. :-)Du kommer hitta andra stövlar som du kommer älska, trust me! :-)

2011-10-09 @ 18:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0