om sanningen ska fram...

den som inte nynnar vidare på den nu den är helt lost. :P

Har haft en sån där dag idag.

gubbe!! som sålde bilen innan jag hann titta på den... (i sthlm)

idiotmage!! för att jag missar träningen. är det inte det ena så är det det andra.

Jävla väv helvete!! som inte sitter fast på väggen.

å sen en annan jävla besvikelse också. men den struntar vi i. har vi nåt val?

Bilen som jag skrivit kontrakt på har ett litet dörruppslag på passagerardörren... är den värd 60 000 då? Är det snyggare med en tre dörrars? ska ja vänta? Pruta? slå till? Pappa får bestämma imorrn.

Helgen var iaf toppen! Grillade och myste med bästa Elin, Gurra och deras underbara familjer. Kan bara prata mig varm om de för de får en att känna sig värd miljoner! Kom inte ner på stan alls på fredag kvällen.

På lördan var det dags för fest i nordanö, (efter lite promenad på stan och fin sminkning av bästa Lina). Man behöver aldrig tvivla på att man ska ha kul en sån kväll. Spelar ingen roll hur seg man är, eller att det blir några djupa diskussioner, Kvällen slutar alltid i mayhem på vardagsrumsgolvet! :D Bilder hittar ni på Frida Sahlins FB :P Senare blev det dock stan, men det enda stället vi kom in på (förutom Hanna då som va in och vände överallt, man kunde ju tro hon va osynlig!! ;)) var swingfly mitt i stadshusparken. haha men de va faktiskt riktigt bra. En del av oss fick gå från stan till nordanö och andra av oss fick skjuts från busstation till myrgatan. ;) Jag va faktiskt kissnödig!

Mors dag firade vi på söndagkväll med en hel bunt trisslotter och god middag och utsökt efterrätt, bild följer. Mamma blev bara LITE besviken över att hon inte fick sin spikpistol. :P

Läskigt när man har vänner som ser rakt igenom en... eller är jag genomskinlig? Svårt bara att inte kunna förklara vad det är de ser. Älskar er och längtar till på söndag!

Jag behöver sova. Önskar att jag inte behövde det. Önskar jag var pigg.

Längtar ut till Hede gör ja å.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0