Ett glatt lördagsmorgon inlägg!

Jag vaknade. Gick upp och kissade. Kikade lite på facebook. Gjorde ett body test på mammas wii. 76,5 kg!!!!!!!!!
Det betyder -8 kg på 5 månader. Jag blir så glad så jag dör. Med tanke på att jag ätit ute två ggr den här veckan, tränat endast en gång och varit på bio med tillhörande godis. Hur går det till? Nog för att jag inte haft mycket dö/slapp tid den här veckan men iaf. Ja, rätt riktning går det åt iaf! Snart är jag inte överviktig enligt BMI skalan heller. Känns brrrrrrra!

Den här veckan har verkligen varit fullspäckad! Måndag not so much iofs, men på tisdagen tränade jag step, på onsdagen var jag iväg med min avdelning på jobbet till Stjärnsund till världens mysigaste lilla kryddbod som min kollega Ulrika äger. Presenttips hörrni!! Sen käkade vi på 1½ där servicen var utom all kontroll! Men maten smaka delicious! ;) På torsdan ringde söta Sara och fråga om jag ville me på bio, så det blev POTC 4 i 3D. Mr Depp ca 3 cm från näsan gör ju ingen skada direkt. Igår så stressade jag runt till banken för att fixa banklån till en bil som jag nu inte ska köpa för det var nå skumt med den... nå kreditskuld eller va pappa prata om. Sen fick ja lov att fixa magnus reg bevis, med fixa menas att jag sprang uppför deras 7000 trappor för att leta igen 7500 lådor och sedan köra ut papperna till hede där det sen inte blev något av affären. Suck. Han håller på att sälja sin gamla peugeot, nu när han åker flashig saab. Om ja köper mig en ny (läs bättre begagnad bil) så har hela familjen skaffat sig ny bil här i maj. :D Hoppas! Ja sen kom goaste Hanna på besök! Det fick mig att längta hjärtat ur mig till karneval och midsommar då vi allihop får träffas igen. Hela mitt hov så att säga :P

Ikväll blir det Stora Enso fest. Kan bli spännande. ;)

Först; Frukost, Elias-lek och melodikrysset! A la pensionärs style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0