Efter en trevlig helg...

är jag tillbaka i verkligheten.
Blev en himla trevlig fest, tack Stora Enso! Men gosse vad sliten jag va på söndag förmiddag. Trött, så ja sov halva dan, sen va ja vaken en stund och sen sov jag igen. Intresseflagg? :P Kära lillasyster kom hem igen iaf så vi gjorde varma mackor och grejade på kvällen. Igår längtade jag bara hem till soffan hela dan. Det blev dock en sväng till Hedemora i den flashiga saaben för att hämta Lina på innan jag gosade ner mig i soffan. Lagade lax på spenatbädd igår som blev så jäkla gott. Ideén kommer från bästa Elin! Förresten var jag hos en sjukgymnast igår å... Han kollade min balans och lite grejer. Ska tillbaka nästa vecka, ska göra lite övningar och börja fundera på hur jag sitter och hur jag gör mina sit ups och armhävningar och grejer. Sen ska ja boka en massagetid hos Lina också vilket skulle göra mig gott! Dock så var jag sjukt yr efter träningen idag å... eller yr och yr är fel ord... det känns som att jag får lock i öronen typ... nån annan som är med om det? Håller i sig i ca 20 min efter träningen kanske?
Vi, jag och Lina va iaf på Easyline och det va riktigt roligt! Det får nog helst bli en vecko-återkommande grej. Jäkligt peppande ledare dessutom vilket gör mycket.
Imorrn hoppas jag kunna gå på step men vi får se om mensvärken från hell stoppar mig eller om den är snäll... va tippar vi på? :S

Tråkigt inlägg... men det va roligare att sms:a just nu!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

Visst var träningen ASbra! :-)

2011-05-25 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0