Den här är till dig Maria! ;)

Insåg inte att det var över två veckor sen jag skrev sist. Tiden går fort! Ja studenten avhandlade jag sist. En till jobbvecka gick och på lördagen så var jag och firade Elins bror Fredrik. Hela tjocka familjerna var där och det var som vanligt hur trevligt som helst! Efter att Elin tröttnat, vilket inte skedde förrän runt 00.30 (hon är lia pigg som vildingen i magen verkar det som) så fick vi andra för oss att gå ner på kingen. Gick in där 00.50, tur de har öppet till två nuförtiden :) Det var lite som the good old days, jag och grabbarna... fast utan Elin då :( Men det var superskoj och blev efterfest dessutom. Som tur är bor ju Fredrik i huset över parkeringen så jag fick sällskap på promenaden hem mitt i natten iaf. Tänkte jag skulle skänka en bild på hur det såg ut. Se nedan :P



Kul va? :) Äsch men ni vet det var sådär ljust å fint och ganska varmt. Perfekt sommarnatt!

Ja sen gick det en vecka till... Gud så tråkig jag är :P

Sen blev det midsommar!
Vi slänger in lite bilder som får förklara läget istället!



Hosta så mamma och pappa trodde jag höll på att avlida. Lösningen var att ställa in en luftfuktare i mitt lilla krypin... jaja så där hade man hostat i onödan... jag trodde ju jag skulle få en whiskey ;)



Midsommarafton började med en mörk himmel och galet röda jordgubbar i farfars land!



Fortsatte med födelsedagstårta...



Och Asti med jordgubbar! Mysig lunch och grillkväll med familjen!
Sen blev det midsommardan, och den spenderades med den här filuren;



Jag sa ju att jag skulle fixa en dejt!
Meet Harry! Han tyckte det var så roligt att umgås med mig att han skrattade när jag tog kort på honom :P
Sen var det förstås en massa annat folk där å, vi åt lunch och hade 5-kamp och grillade och drack och dansade... ja sådär som vi brukar ungefär!! :) Härlig helg!

I dag har vi, jag och mina syskon och deras respektive bokat resa till mallorca i aug. Jag blir borta på min födelsedag, vilket väl får funka :) Kan väl bjuda på fika när ja är hemma igen! :) Ska bli sååå himla skönt! Å nästan lika skönt är de att ja går på två veckors semester imorrn!! :D

Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

Åh tack Mikaela! :-)) Du vet hur du ska få mig glad. :-) Vilken tjusig tårta. Din dejt ser riktigt kärvänlig ut. ;-) Mallorca låter toppen! Nu är det bara några timmar kvar till semestern. Hoppas att du får en kanonskön ledighet och du vet att du kan ringa när du är i Götet om du skulle få tråkigt, vilket jag inte tror, men nu har du en back-up plan. :-) kram på dig

2011-07-01 @ 12:46:36
Postat av: Anna-Karin Dahlberg

hej mikaela, bäst du blir lite mera aktiv bloggare nu annars kommer jag att tjata på dig precis som maria;)) kram på dig

2011-07-01 @ 13:07:19
Postat av: Petra

Ååå vilken fin tårta <3

Åååh vilken sööööööt hund ;)

2011-07-05 @ 20:28:23
URL: http://peetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0