Mardrömmar!!

Jösses vad jag kan drömma mardrömmar! Dt vet ni ju iofs redan men jag blir så fascinerad över vilken vild fantasi jag måste ha. Och oftast så hänger de ihop med att det är fullmåne, faktiskt.

Varsågod att återigen försöka tyda mig!

"Mina gravida vän Elin hade sett en förlossningsvideo och bestämt sig för att hon inte ville föda nå längre. Hon kopplade därför bort sin bebis, igenom att klippa av en blodåder och en nervtråd och sen ta loss hela magen och ge den till mig. Hon skulle då rakt inte föda. Genom magen såg man bebisen som låg och rörde sig..." (vaknar)

"Chefen på I-form har fått för sig att jag har diabetes och vill göra blodprov på mig före och efter jag äter och tränar. Jag sitter brevid martina och sträcker fram handen mot honom för att han ska sticka mig i fingret men känner att det börjar göra jätteont! Drar tillbaka handen och inser att han hackat nålen i handen på mig och det bara forsar blod..." (vaknar)

"Jag vaknar i min egen säng av att Pysen hoppar upp, han är rakad. Jag reflekterar inte på det utan reser mig från sängen och tar på mig en tröja, går fram till balkongfönstret och inser att jag har världens alputsikt där parkeringen förut låg. Helt plötsligt går det upp för mig att Pysen var rakad... vem har gjort det? Igår kväll var han inte rakad? Jag vänder mig sakta om och det hugger till i magen när jag ser att min ytterdörr står öppen mot trappuppgången. Jag går dit och väl där så rasar jag ihop i dörröppningen och kan inte röra mig. Utanför står två jättelånga damer med smala cigaretter i munnarna och skrattar elakt åt mig. Jag tar i allt jag kan för att skrika men såklart kommer det inte ett ljud..." (här vaknar jag av att jag försöker skrika)

"Mamma jag och Magnus sitter ute på gräsmattan i Hede. Plötsligt säger mamma: Åh nej nu händer det igen och magnus kryper ihop i fosterställning. Jag tittar upp och får se en massa kajor, (typ som alla de man kan se i stan ibland) de formar sig till en tromb och flyger neråt och landar på magnus nacke/rygg. Jag börjar i vild panik slå och sparka bort de för att rädda honom..." (vaknar)

Och sen har vi klassikern:

" Jag står och tittar upp mot stjärnorna och får se några stjärnfall, plötsligt blir de fler och fler och de blir till eldklot när de når marken. Vi springer och hamnar i en hiss, (återigen jag och magnus) När eldkloten nått marken så kryper det ut fientliga aliens ur de och börjar jaga alla människor. De försöker slingra in sina långa slemmiga armar i hissen men jag hittar min nagelfil och börjar hacka på de för allt jag är värd. Tillslut drar de sig tillbaka och vi kan lämna hissen. Men då har magnus blivit martina..." (vaknar)

Seriöst? Är det något fel på mig? Hahahaha...


Kommentarer
Postat av: Hönöpinglan

Oj, vilka mardrömmar, läskigt. Jag tycker det är så jobbigt med mardrömmar, har inte så ofta som tur är. Men seriöst, det är inget fel på dig. :-))

2011-07-26 @ 08:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0