Undrar om Du kommer ihåg.

Gamla historier...

Undrar om Du kommer ihåg att jag, för ett par år sen mailade NRJ och bad de spela en låt för dig, för jag saknade dig när du var borta.
Du blev så glad att du direkt ringde din mamma och berättade vad jag gjort.
Kändes som lite gjorde dig glad.
Även om jag vet att 90% av allt var dåligt så fanns det ändå 10% som var bra. Och de va riktigt bra.
Önskar jag fick ha en sån där torsdag imorrn.
Då jag bara gick och längtade efter att Hedemora Resebyrå skulle stänga igen sina dörrar och jag fick åka hem till dig. Kommer dock speciellt ihåg en stund i din hall. Tidigt på morgonen innan du skulle till jobbet. Trygghet.
För ett tag var det bra.

Kommer Du ihåg... hur du jobbade övertid en himla massa ett tag?
Att du skulle sluta runt 22 men aldrig slutade innan 00.30?
Hur du under en period stod utanför min port och ringde och bad mig komma och öppna dörren när klockan hade slagit 1? Hur vi sedan låg och diskuterade allt mellan himmel och jord i mitt orenoverade vardags/sovrum mitt i allt kaos (och myste lite såklart ;) ) till klockan blev runt 5 på mornarna...
Inte var jag trött ändå när jag sedan klev upp strax innan 8 med ett leende på läpparna... Var kom all energi ifrån? Kommer du ihåg hur roligt vi hade? Hur galet alla roliga kvällar slutade?
För ett tag var det bra.

2 historier som krockar.

Hur kan något som kan verka så bra till en början, bara bli pannkaka?

Funderingar igen... bara funderingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0