snöööörrrrrvel.

Jaja. Kalla mig vek. Jag stanna hemma från jobbet både igår och idag. Idag är en sån där typisk; ena sekunden är jag nästan frisk nästa sekund dödssjuk. typ. Jag vakna runt 9, kolla på sex and the city filmen... ettan. Gick upp kl 10.30, slängde alla sängkläder i tvätten. Fick lov att sätta mig i soffan en stund av ren utmattning. Gjorde frukost, åt frukost. Plocka undan lite kläder, duschade. fick lov att sätta mig i soffan igen. Plockade undan lite disk å vek in lite kläder och plattade håret. Fick lov att sätta mig i soffan igen... matade katten och kollade mitt konto. Fick lov att sätta mig i soffan igen. Nös. La mig ner i soffan. Ska gå ner med 4 påsar sopor nu. Vad tror ni jag behöver göra sen?

Drygt å va förkyld. Imorrn blir det jobb hur som helst för nu är jag uttråkad.

Väääääääärldens roligaste möhippa i helgen förresten. Detaljer kommer senare. Jag är inte ensam om att vara förkyld iaf, konstigt nog... stackars slitna tjejer! :D

Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig nu bästa miccciiiis

2010-09-30 @ 21:31:05
URL: http://poppelberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0