5/5

Åh de känna som att jag mest bara sitter och väntar på att få börja jobba just nu... hade jag haft pengar hade jag hittat på en massa skoj den här veckan, men icke sa nicke :) Inte för att det inte är skoj att vara hemma i Hede, de är mys de me, men ni fattar!
Tjejjig som man är så skulle man ju gärna varit till frisören... köpt sig en ny kolla-fan-va-bäst-ja-kommer-vara-på-mitt-nya-jobb-outfit... ev fixat naglarna... bla bla bla... ni vet? Men nej... inte ens de där 150:- s tygskorna på skokanonen har jag råd att unna mig... jaja de får stå ut med en halvskabbig sak, med världens utväxt, gamla kläder och gamla skor o helt vanliga naglar-tjej första veckorna då... Jag VET att jag är ytlig som fan nu men ibland får man vara det! Och särskilt när det kommer till sånt som faktiskt kan få en att känna sig säkrare på sig själv!! I-lands problem... men det är ganska skönt med i-lands problem! Jag gillar de... hellre såna än u-lands problem... håller ni inte med mig? Hoppas ni förstår hur jag menar nu och inte tycker jag är helt blåst! Strunt samma förresten ;) Nu ska jag duscha av mig solarielukten (ja jag vet att ja iiinte skulle sola nå mer, men ja hade 4 ggr kvar på ett gym/sol kort på maeks. Å linnea ser ut som en neger nu efter att ha solat en massa... så mina fyra gånger tänker jag använda upp. så de så. usch. men jag känner mig verkligen fräschare!

Japp sen ska jag hämta pappa på jobbet... hoppas vi får svar snart på vad som felar min bil! Saknar min pärla, särskilt efter att ja städat den så fint innan vi lämnade in den! Å hosta inte småkakor nu! Vi har inte lämnat in den hos nån flashig bilfirma... mitt pengaproblem är inget skämt från min sida!! Utan hos en säkert mycket kompetent reparatör i By. :) Det blir bra. Hoppas jag!

Oh måste komma ihåg å ge nya grannen Emma en nyckel hit å, hon verkar sugen på att mysa lite Pysen! Det skulle ju vara guldvärt då jag nu har såååååå dåligt samvete över att han är ensam så mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0