4/5

Har egentligen inget vettigt att skriva idag... men vill ändå hålla i bloggandet nu när jag varit så duktig ett tag :)
Idag... ja? Hjälpte mamma att måla lite på altan... sen lagade jag mat åt hela familjen... utöver det har jag mest tjatat lite på msn, och glott på film... :) Det var alldeles för kallt för att sitta ute och sola idag vilket var min ursprungliga plan :) Snart kommer Linnea hit och förgyller min tillvaro! Desperate housewives på tv ju :) Blir mycket roligare med sällskap. Fast de var längesen jag bjöd hem en kompis till mamma å pappa, känns som man skulle vara runt 10 år igen :P Skönt det iofs! Jag mår så himla bra av att ha sällskap! (ifall ni undrar varför jag bor härute mestadelen av tiden just nu) Det blir sååååå tomt när jag kommer hem till mig... vet liksom inte riktgit vart jag ska ta vägen då... eller vad jag ska göra riktigt... Borde göra klart hallen som jag påbörjat men... äh... kan ju inte göra så mycket utan pengar iaf... Så då stannar jag hellre här där det är lite liv o rörelse :) Kommer nog bli lite annorlunda när man börjar jobba igen. Man har liksom mera behov av att vara ensam då :)

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0