3/5

Jahaja :)

Lördagen blev ungefär som tänkt, åkte ut till hede och löste melodikryss (läs: lekte med Elias) Sen bytte jag o pappa däck på min bil, drog in till stan å gick på tatueringsmässa med Linnea och Marie men spenderade kanske ca 3 effektiva minuter där inne sen var vi ute igen... Inget speciellt alltså... köpte thai mat och åkte tillbaka till Hede. Gud va jag trivs här just nu! Kunna vara ute å pyssla och träffa mamma å pappa å Grannarna såklart :) Det blev en lugn kväll, jag å pappa kollade på patrioten! Toppen bra film det där... nog blev jag lite sugen på ett glas vin framåt 22 nångång men jag slog det ifrån mig... sparade både på kroppen och plånboken den här helgen :) På söndagen blev det tidig morgon. Upp kl 8 för att kl 9.10 befinna mig hos Linnea. Det blev hästtävling i Sala och Linnea var så duktig!! Hon blev tvåa i första tävlingen!! La:6 2005? Eller hur var det nu då? ;) Mysigt var det iaf men det blåste sviiiiinkallt hela dan! Hem å grillade med pappa efter det. Lekte en stund med Elias på gräsmattan och sen skjutsade jag in magnus å Lina till stan och la mig för att kika på The Hurt Locker... sov efter 5 minuter :P Överdos av frisk luft!!

Vet ni förresten... får jag pengar av a-kassan snart, vilket jag ska ha! Då är det 14, 15 veckor med den här veckan, som de ska betala ut till mig!!! Det skulle vara välkomna pengar vill ja lova!! :)

Nu ska ja läsa lite bloggar sen sätta mig å kika på hollywoodfruarna :)

Kommentarer
Postat av: Jocke

härligt! låter som en fullspäckad dag! kul att du trivs och mår fint! ^^

här kikar solen fram ibland, men tråkiga moln! hoppas

det klarnar upp sig så man kan ta en liten promenad med syrran! =)

kramis

2010-05-04 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0