24/5

LYCKLIG!!!!
Jag är så jävla superduperäckligtlycklig!!
Vet ni vad det är som får mig så äckligt lycklig då?
jag var in på ICA nyss och handlade OCH JAG BEHÖVDE INTE FISKA UPP MOBILEN UR FICKAN FÖR ATT RÄKNA IHOP MINA VAROR SÅ PENGARNA SKULLE RÄCKA! Underbart! Sen tankade jag bilen dessutom! :D Härliga känsla att få vara lite självständig igen! :D Jag fick lite lön för de två dagarna på V-hede jag jobbade i april, sen får jag in fr Fors imorrn och det vart lite mer än vad jag trodde även om det inte är någon mastodont summa :) Sen inväntar jag ett datum fr a-kassan bara när jag får min utbetalning därifrån. Life´s good todaaaay :P
Önskar jag stod på en bergstopp och kunde skrika ut min glädje just nu :P Ist har jag ringt lite folk och försökt förmedla min positiva känsla :) På onsdag eller torsdag blir det lite shopping :) Nya underkläder, ett diadem och ett par skor att ha på jobbet står högt upp på listan! :)

Lördagen i Örebro blev helt underbar, precis som jag visste den skulle bli! Hanna och Oscar de kan de!! Grattis igen :D God mat, god dryck, skönsång på balkongen så grannarna applåderade. Somnade på en dubbel luftmadrass runt 4-snåret, trött och nöjd. Haha eller halvnöjd iaf. Jävla sms-fingrar. Men strunt samma! :) Jag brydde mig bara för stunden! På söndagen fick vi världens brak frukost och vi hann även med ett besök hos Terese, Johan och sötaste snoken innan hemfärd. Körde lite vilse (det var faktiskt inte jag som körde) HA! så vi fick åka världens kringelkrokigaste väg till lindesberg typ. Blev lite bakis vare sig jag ville eller inte... men jag och Sara hade rätt trevligt med vår gitarrvän i baksätet iaf :P Lite thaimat och skitsnack med Emma när jag kom hem och sen spenderades kvällen i sängen med film och serier!
Idag har jag jobbat igen och gud så jag trivs :) Har inte koll på en bråkdel av vad det är jag ska göra i sommar men det känns så himla bra iaf :D

Å i helgen får jag träffa nästan alla tjejerna igen :D

Sa jag att jag var lycklig?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0