18/5

Det är varmt och skönt, jag börjar så smått komma in i jobbet, på lördag ska jag till Örebro och om 1½ vecka är det karneval. Den 25:e får jag (iaf en halv) lön och jag mår iaf hyfsat bra och har slutat fundera så mycket. Inte slutat helt men det är iaf inte det enda som snurrar.
Blev ap-arg på a-kassan igår då de efter 3 veckor skickar tillbaka mina papper för jag (KLANTARSLET) har glömt satt ett kryss i rutan vilken skatt jag har. Ett kryss. Å de tog de tre veckor. Mmmmm ni förstår ju hur glad jag var. Jag som ändå hade önskat någonstans i bakhuvvet att jag skulle hinna få lite pengar innan karnevalen. Men jag förstår inte hur ja kunde vara så dum att ens nästan-hoppas på det. Har jag inte lärt mig nånting det senaste halvåret?
Ja snart är det midsommar iaf. Dår får jag en hel lön + nästan 4000 tillbaka på skatten. Gissa vem som kommer må bra då? Jaja som vanligt så mest gnäller jag. (men jag började ju bra idag iaf.) Ge mig lite eftermiddagsenergi nu så jag kan ta mig en promenad eller nåt. Jag är inte hungrig än så det skulle passa jättebra... för att sedan duscha, städa lite och invänta Elin till DH.
Vaknade ganska pigg imorse?? What´s up with that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0