16/5

Mitt hjärta gör så galet ont. Skulle vilja plocka ut det och plåstra om det lite. Jag har alldeles för mycket känslor för att det ska klara av nå mer nu. Jag känner mig ledsen. Olycklig.

Jag började mitt nya jobb i måndags, så den här veckan har jag mesta bara varit trött. Somnat tidigt på kvällarna o mest bara försökt fokusera på att lära mig allt nytt... men de blir nog bra!

Den här helgen har varit minst sagt turbulent. Sitter o funderar på om ja skulle ha gjort/kunde ha gjort något annorlunda men jag tror inte det är min sak att göra. Jag har mina egna problem att brottas med och kanske inte ska försöka ta på mig att även brottas åt någon annan. Men just nu samarbetar inte mitt hjärta med min hjärna. Inte alls. Men det är för sent nu. Eftersom jag är den känsliga människan som jag är så gråter jag. Men jag gråter ju åt allt nuförtiden. Man kan inte fixa allt, man gör bara inte det tyvärr. Hur mycket man än önskar att man kunde. Återigen så önskar jag att min hjärna... eller kanske mitt hjärta i detta fall hade en on/off knapp. Önskar dig all lycka. Önskar mig all lycka.

Somna på kökssoffan i Hede nu kanske? Mina ögon är svullna och svider.

Vad är jag värd?


Kommentarer
Postat av: elin

du är guld värd och du ska ha den bästa inget annat duger! en vacker dag så dyker han upp. leta inte, han kommer, jag lovar!

tusen kramar till dig bästa vännen!

2010-05-16 @ 20:01:38
URL: http://poppelberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0