30/3

Ni fick ingen bild efter klippningen, de blev lite kortare och superskönt men ja ser precis ut som vanligt så. :P
I fredags så var jag trött och hostig och mådde allmänt piss, vilket jag verkar göra ofta just nu... städade hela dan, efter nåra mindre uppmuntrande samtal me a-kassan... de blev kliniskt rent i badrummet iaf, och hyfsat fint överallt annars. Skippade fika me tjejerna på stan för jag va alldeles för deppad och trött. Åkte me moster Monica ut till Hede när hon slutade jobbet kl 18, å slöade ute i hede hela kvällen! :)
Löste melodikrysset, eller lekte me elias på förmiddagen och tippade lite me pappa. Myste med familjen hela dan tills de va dags att ta sig inåt stan igen. Spa kväll me Elin stod på schemat, ja köpte me mig lite godis och ja hade fått en flaska vin av mamma å pappa. Hemma hos Elin fick jag en bacardi breezer, de har ju kommit nya smaker, tropisk bla och den va supergod! Massage fick vi av hennes mamma och sen gjorde vi ansiktsmasker och grejade. Vin och mukisbyxor måste ju vara två av de bästa uppfinningarna!! Helt plötsligt dock runt 22 så ramlar Gurra in efter hockeyn och med sig har han Puma, och de skulle iväg till Mickan och Robban på fest i Krylbo. Jag blev helt plötsligt sjukt sugen på att följa me och det tror jag Elin blev å, vi var ombytta och sminkade på mindre än 15 min! Tog en taxi ut till Krylbo där det var väääärldens röj :D Sååå himla roligt! Trodde dock jag brutit fingret dagen efter, mitt lillfinger gick knappt att böja och kom jag åt något så skrek jag! men de är ok nu :) Man ska inte brottas me såna som är två huvuden större än en själv :P Taxi hem någon gång mitt i natten där.
Vaknade kl 7 av att ja höll på att dö av hosta! Att den inte ger sig?? Blev en slappdag på soffan tills kl 16 då det vart mat ute i hede, på kvällen tvinga jag Bror å Lina att åka in till stan å handla, de blev fruktsallad på ananas, vatten och honungsmelon, banan, apelsin och mango! GOTT! Igår så gjorde jag några ärenden, sen fick jag åka till Västerås och hämta en chaufför vars buss gått sönder, spenderade sedan kvällen i telefonluren. typ :P Trevligt vill ja lova! Idag så har jag dött av mensvärk. Helt ärligt, mått såååå illa, haft kramper och kallsvettats... Men fick köra en chaufför tillbaka till Västerås mitt på dagen för han skulle hämta den nu lagade bussen. Vilken mardrömsfärd. Men men jag överlevde iaf. Sen dess har de varit soffan igen.
Jag är så förbannad på a-kassan så jag vill bara spy på de! (om ja nu kunde spy) peppar peppar :S men de ringer aldrig upp! Är hon rädd för mig tro? Vet de att de gjort fel eller vad e de frågan om? Imorrn e sista dagen för räkningarna... IGEN. Tycker de är den sista i månaden jämt och ständigt nu för tiden! Vad tycker ni jag ska göra imorron? Gå under jorden?
Jag hatar att inte kunna göra något! Jag vill göra en grej nu i påsk men de kommer troligtvis inte att gå bara för allt gått så snett nu :(
Nu tänker jag ta en bit mjölkchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0