17/3

Jag leter inte efter nån jag vill leva med, Jag letar efter nån jag inte kan leva utan!

Bara så ni vet!

Jag har jobbat idag! mellan 12.30 - 18.00
sen blev de fika hos marie :)
Nu fick ja äntligen hit tv:n som stått i hede i tre veckor, å så tar pappa med sig fel tv-dosa tillbaka... haha så de är konstgt tyst här just nu.... får försöka se greys på datorn ist då...
fast just nu har ja fullt upp me att karatesparka pysen bort från databatterisladden, laddarsladden? va fan säger man? ja ni vet va ja menar iaf. Snart får han 1. Köpa en ny sladd åt mig. 2. En stöt så allt hans hår blir ännu mer utstående och elektriskt. 3. en stöt så han dör. Men va gör man... han bara fortsätter gnaga... spelar ingen roll hur mycket jag skriker... :S

yeah well. nu är trött.

Kommentarer
Postat av: Linnea www.IncredibleMe.blogg.se

wooow har du äntligen fått hem TVn! :P

2010-03-17 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0