16/3

Jag vaknar alltid mycket gladare när jag vaknar ute i hede! Det är nog ensamhet som är värst för fröken Åberg just nu... allt blr så mycket större och jobbigare när jag är själv. När jag har sällskap så funderar jag inte mycket. Så jag behöver alltså en sambo. Fixa en åt mig? Äh ingen stress, jag vill hitta en bra sambo också... de ska liksom stämma. Och det tar ju ett tag innan man vet om de gör det... Jaja. Men allt känns så mycket bättre om man kan dela det med någon annan, både problem och glädjeämnen :) Problemen blir mindre och glädjeämnena större :)

Idag ska jag söka ett jobb, (som jag verkligen skulle vilja ha) skriva ett sjukt jobbigt mail och sen... ja jag vet inte? stannar nog här och äter lunch iaf :)

Det var jag idag det.


Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Haha vilken gullig text i din header :)



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

MISSA INTE TÄVLINGEN!

2010-03-16 @ 12:11:01
URL: http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0