15/3

Om jag bara kunde få sova... sova eller ligga under täcket och kika på film tills allt löst sig. För allting just nu påminner mig om hur det var att ha pengar. Jag vill helst inte gå ur sängen. Jag vill vakna och vara glad. Glad över att solen skiner och över något jag kan se fram emot. Folk tröttnar snart på min bittra attityd och skiter i mig. Det är den 15/3 idag... jag såg att mina bittra inlägg börja nånstans i mitten på januari när de började strula med plugget... det är två månader nu det! :( och mer verkar de ska bli... tror ni inte? a-kassan sa att de kunde ta några veckor att få svar på omprövning... NÅGRA veckor... tror de att jag har några veckor över att mitt liv som jag vill slösa bort på att vara arg och ledsen hela dagarna? nej.... å sen börjar ja bli orolig att de inte betalar ut mina pengar retroaktivt... vilket jag hoppats på i min naivt hoppfulla hjärna... va händer om de inte gör det?:( Jag ska flytta till ett land där man inte betalar skatt och sen aldrig mer vara med i ett fack utan spara undan mina pengar ist, för då kan ja tänka från början att jag inte har rätt till några pengar fr någon myndighet... för de är det som är det största problemet nu! ja känner att ja har rätt till MINA pengar... ja hade kunnat leva bra de här månaderna om jag ist sparat undan en 500:- i månaden i ca 7 år... ist för att fack o a-kassa skulle få den.
Ja nu har ja gnällt idag å... hoppas jag inte får er på dåligt humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0