13/3

Ja har man inte fredagsmyset klart så skaffar man sig det ;) Bjöd bort mig själv och fick världens godaste lax :) Mys fick ja på köpet med film och godis :) Man får inte va blyg heller!

Nu är jag dock i hede igen.. usch va jag försummar pys just nu känner ja... får köpa tonfisk eller nåt åt honom imorrn så han blir glad på mig igen.. :)

Jag unnade mig thai lunch idag! Tog en nr 8. den kostar 65:- men de e fan mer i den än i något av de dyrare alternativen så nu har ja kvällsmat tills imorrn å :D

Ikväll är jag nog så gott som tvingad att se melodifestivalen... :P vi ska fira me god mat att magnus fått jobb så de blir nog mysigt ändå :) Blir ingen tjejfest alltså :( men när jag får pengar sen så!! då ni!! :D Sjukligt sugen på tre apor!!!!!!!!!!! ;D Får nöja mig med lite lösgodis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0