9/6

Jaja ett litet psykbryt igår efter alla jävlar statusar på folk som fått tillbaka sina skattepengar...

(Det har jag me men de försvann direkt. Visserligen är jag glad att kunna betala tillbaka men äh, ni fattar)

Idag har jag häftat papper.... efter några dagars blint stirrande på varann så tog jag äntligen mod till mig... Runt omkring oss hördes musiken till den onde, den gode och den fule... ökenbollar rullade förbi medans all inredning och alla kollegor försvann runtomkring oss... det var bara jag och rapid...

men det gick bra :) ska ge mej på lite häftning imorrn me :)

Idag efter jobbet åkte jag till kontoret en sväng å hälsade på... när ja säger kontoret så syftar jag på västanhede trafiks kontor :) Fan va vi ska kämpa nu! Jag, mamma o mostrar... så skönt med en stor släkt... Jag SKA ha mina pengar!! :)

Nu är jag helt slut efter en pms-jag-är.egentligen-alldeles-för-trött-för-att-städa-storstädning. Haha vad tjejig man blir runt samma tid i månaden... Jag blir trött, får ont i huvudet och jag MÅSTE städa. Så nu ni, kom å hälsa på vet ja, å slicka på mitt golv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0