14/6

Bohoo.
Häromdan tappa ja en liten lagning på en framtand, eller på sidan, nere så det syns inte. men iaf. Idag bet jag av en stooooor bit av (nästsista tanden) nere på vänster sida. Just nu pratar jag inge gärna för den skaver mot tungan. Fick en tid på onsdag kl 8.10. När jag typ i torsdags ringde och bokade en tid för den lilla grejen, + undersökning och skit. Ser pengarna återigen vifta iväg lite fint. kul.

Kan ni, människor i min närhet hålla er friska och pigga nu. För det som jag inte skulle klara av nu är om någon kommer me nå jäkla sjukdomsbesked. Jag kan klara av att jag mår dåligt (när jag mår dåligt mår mina tänder ännu sämre) men jag skulle inte palla att nån i min närhet mår dåligt. Så bara för säkerthets skull så vill jag att ni motionerar er, äter sunt och är glada. Tack på förhand!

Så idag är jag ledsen igen. Känner mig alldeles trasig. :( Suger på en smoothie genom sugrör. Törs inte tugga på vänstersidan.

Imorse kl 3.50 vakna jag med kramp i magen igen. Var vaken mellan 3.50 - 5.30. Det var inte heller så roligt. Tror jag är allergisk mot något, troligtvis en krydda då vi åt ganska välkryddad mat igår. Bara att försöka med uteslutningsmetoden. Det är andra gången på typ 2 veckor jag får sådär. :S

Å så fick jag höra att min kollegas barn ligger hemma med magsjuka.

Nu är kl 19.03 och jag säger god natt. Under täcket kan inget ont hända mig.

Fredagen den 13:e är förhoppningsvis över för i år!

Jag älskar förresten mamma o pappa! :) Skönt att ha föräldrar man kan hänga me en hel söndag utan att få tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0