12/6

Tjohopp!

Har planterat rumpan i soffan i Hede. Kikar på fotbollen med ena ögat. Fan så tråkigt de är att inte sverige är med, hade varit härligt med en fotbolls-sommar! Ska nog heja på England ist... för det ska pappa göra :P

Igår så hann ja bara hem från jobbet innan elin ringde o sa åt mej att följa me å fira emma som tagit studenten! Snabbt bara byta om å rafsa ihop lite grejer och åka me!! Grattis Emma! :) Åt å drack gott o sen blev det poppelberget där ja lånade duschen o plattången o sen kom det en hel massa tjejer. Drack vin, spelade spel o hade hur kul som hest! Hemligt spaningsbesök o sen blev det trapper :D Ut i regnet o svarttaxi tillbaka till poppelberget. Man hade kunnat vrida ur en sjö ur mitt hår sen... haha fan va snygg ja lär ha vart inatt sen... mitt hår blir ju inte alls lockigt av regnvatten heller... Visade dock ännu en gång vem som ääääger på singstar. Undra va elin å gurra har för grannar egentligen, vi sjöng verkligen högt o länge! Sen tröttna jag å somna ifrån de på soffan! Vaknade upp kl 10.20 och hade ingen koll på vart jag var riktigt, man brukar ju alltid vakna supertidigt när man sover borta på en soffa sådär... (haha låter som de händer typ varje helg) men ja gick upp å kolla runt en sväng, va tydligen inte bara jag som somnat där haha, folk lite här å där :) Så ja somna om en sväng till! :) Nu är jag ute å myser i hede :)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0