25/1

Ville bara skriva lite så jag kommer ihåg att hålla i...
Är hemma från Hede nu efter en skön helg. Kunde faktiskt släppa oron för ett par dar. Magnus skjutsade nyss hem därifrån då pappa har lånat min bil på ett par dar eftersom jag iaf inte har råd att köra den just nu :P I lördags va vi hem till Elin å Gurra en sväng! Lika trevligt som vanligt! Jag höll mig till 1 glas vin och jag slutade äta efter 2 cheeseballs... duktigt va? haha, ja lär ju skryta när jag väl lyckas... (var även hem till familjen sjöström en sväng för att hälsa på bästa terese och leo... sötunge :D)... igår dock så åt de kroketter, kött och bearneise sås ute i hede och då vart frestelsen för stor. Men jag åt iaf pappas hemmagjorda bearneise på creme fraiche ist för den på burk... borde ju vara något nyttigare... men sen ställde jag mej på löpbandet och gick i uppförsbacke i ca 30 min. Gjorde även ca 30 armhävningar och kanske 40 "rumplyft" + att jag är så värdelös på att göra situps så istället la ja mig på en matta, på rygg och höjde och sänkte benen, rakt utsträckta... tok jobbigt... haha nu börjar de här låta som en träningsblogg helt plötsligt... ja hoppas de håller i sig... är de tråkigt att läsa så får de vara så... :)
Idag har jag mailat en av administratörerna på Högskolan Dalarna och frågat om jag kan få gå svenska kursen på plats ist då? Om de finns platser kvar där? Så nu sitter jag och väntar på svar igen. Det betyder att jag kanske måste pendla igen men ja får lösa de... vet ni någon som behöver någon som jobbar extra på lördagar? Helt i butik så säg till :)
Lär väl återgå... fick en hel sopsäck kläder som mamma kastat ur sin garderob som ja ska försöka hjälpa henne att sälja... de va inte så lätt som jag trodde dock... men meeeen.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0