23/1

Igår ställde jag mig på vågen igen, för första gången sen förra lördagen. Mitt lilla kämpande hade gett resultat...
 -3 kg :) bara -12 to go :P men men, en bra start på vägen iaf :) De enda jag egentligen gjort förra veckan var två långpromenader, ett vattengympapass, lite armhävningar å så hemma och sen har jag hållt mig ifrån allt vad godis, vitt bröd och allmänt snask heter. Frukt har varit mellanmålet :) Tog till exempel med mig smoothies till Pilla häromdan ist för fikabröd, bara en sån grej :) Felicia var underbar lär jag tillägga :) men det förstod jag redan innan jag varit dit!
Igår gick jag 25 minuter på mammas löpband i uppförsbacke, sen gjorde jag några armhävningar och rumplyft :P Sen fick jag fuska lite när mamma å pappa gjorde världens godaste "glassåfor" vågar inte ge mig på den franska stavningen... gott som sjutton var det iaf :) helt klart värt det. Får se om det blir en promenad idag. Blir iaf en på två km då jag ska gå till Terese och hälsa på henne och Leo som är på besök i Dalarna. Sen blir det Robinson hos Elin och Gurra igen. Tänk att något så roligt inte behöver kosta ett öre. Tack gode gud för roliga vänner :) Hoppas att lilla Linnea hunnit blivit frisk så hon kan följa med å!
Fick pepp av Anna-Karin igår så på måndag ringer jag studievägledningen i västerås och hör vilka kurser det finns plats på... hellre pluggar jag något och lär mij något än att bli helt sysslolös. Det får vara värt pengarna... faktiskt sökte jag sommarjobb på fors i sommar å. Kom på att sist jag sommarjobbade där var sommaren -03. dvs 7 år sen!! Helt sjukt! Så de kan vara dags igen! Hoppas dock på ett administrativt jobb!

Nu ska jag störa kära mor lite.

Hoj!

Kommentarer
Postat av: Emma

Va duktig du är gumman! Vågen visade -1,8kg för mig den här veckan! ÄNTLIGEN! Vi kanske kan ta en promenad eller nån annan typ av träning i veckan!? KRAAMMS

2010-01-23 @ 23:40:08
URL: http://lovelyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0