12/1

Gaaaaaah va hopplöst! Måste plugga till tentorna men va fan... det går inte! Jag har 1000 andra tankar som upptar min ytterst lilla hjärnkapacitet. Jag kan inte fokusera! Gör en massa annat skit ist. Varför är jag såhär? Och varför kan jag inte ändra på mig? Var tog min envishet vägen? När tappade jag den?

Dessutom har jag stått å mått dåligt i spegeln över mina hiskeligt fula tänder... om ni undrar varför de är så fula, bruna, fläckiga, gula å äckliga så är det för att jag har värsta tänkbara munnen ever... jag har haft hål i tänderna sen jag va pytteliten och då ska tilläggas att jag inte fick äta godis förrän jag va rätt gammal och efter det så var det bara lördagsgodis som gällde! Sen har jag haft varenda tandställning du i din fantasi kan föreställa dig, (och inte föreställa dig) som har gjort hemska fläckar på mina tänder. Sen hade jag dessutom en period i mitt liv då jag inte tog hand om mina tänder heller för jag mådde så dåligt... så de fick lida för det också. Nu funderar ni kanske på varför jag inte gör något åt saken men det kan jag berätta! VET NI HUR DYRT DET ÄR ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN? betalar av mina besök i ca 6 månader varje gång jag varit där. kul. Jaja jag ville bara försvara mig lite... kanske mest inför mig själv dock. Men jag mår jävligt dåligt av det. Jag ska sluta le. Jag kan le med ögonen för annars blir de himla tråkigt men inte le med öppen mun. Förutom när jag är full kanske men hädanefter ska jag ju bara dricka rödvin eftersom jag ska gå ner i vikt så då kommer de ju iaf vara vinröda/lila så :P
Oj det där lät inge bra. Gå ner i vikt och full i samma mening. Fan va smart jag är va? Skitsamma. Jag ska kämpa för att få ner mina kilon lite så jag inte dör i förtid av nån hjärt-kärl sjukdom eller diabetes eller nåt. Samtidigt som jag vet att jag inte kommer kunna sluta med mina utekvällar på helgerna. Då tänkte jag så att rödvin ska ju iaf vara det bästa. Och ett glas då och då ska ju till o me få hjärtat att må bättre så. Så välkommen 2-glas-rödvin-helgerna som jag har framför mig! VÄLKOMMEN! Imorrn ska jag dessutom ge mig på vattengympa. Hoppas bara att jag känner mig bättre imorrn än vad jag gör idag för idag krånglar halsen igen och jag verkar aldrig sluta nysa... va är jag inne på nu? 3:e veckan kanske? :S Kanske dock beror lite på mitt träningspass jag körde igår. Jag hittade en best of the 90´s på spotify och värmde upp genom att tokdansa mig igenom vardagsrummet. Sen gjorde jag alla de arm, -ben och magövningar jag kom ihåg från min aerobic tid. Fasen va svettig jag blev kan jag säga. SKÖNT! Så fort det blir varmt ska jag dessutom ta tag i promenaderna igen. Men de har jag redan sagt va?
Nä plugg igen nu då. STÄNG AV TV:N DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0