7/2

Nehepp då har ja tappat stinget alltså? Ja va roligare när ja hade lunarstorm? suck. Måste försöka hitta min bittra humor igen då. Mina roligaste historier där handlade ju om att bilen gick sönder, eller att kylskåpet tippade osv... hmmm... måste alltså få fler saker att gå sönder! ska fixa det! :)

Nu har vi dock kommit in i den där perioden då ja bara helst vill krypa in under sängen å stanna där tills alla jävlar slutar prata magsjuka! Gud, ser de inte på mej att jag blir alldeles blek bara de nämns? Tror jag ska bojkotta facebook i en månad för där är det värst... folk vill gärna berätta ganska så detaljerat hur sjuka de varit å. Så jag borde helt enkelt sluta kolla. Hoppade över melodifestivalen kvällen som jag sett fram emot på poppelberget på grund av min seriösa rädsla... + att jag faktiskt hade ont i magen igår... å har haft i ett par dar... :S Trött som en sengångare är jag hela tiden å... träningen blir lidande... nu har ja inte tränat sen i torsdags...

Jaha sist ja skrev hade ja varit på fika dejt...de va på tisdagen ja... på onsdagen så åkte ja ut till hede, tränade lite å sov. Skulle köra brorsan till tåget i gävle på torsdag morgon men när pappa fick höra att mina linser gått sönder och att ja inte hade nå glasögon med mig så fick ja inte åka. Eller jag fick åka med men pappa körde... Väl hemma därifrån så tränar jag igen sen så får mamma för sig att hon ska värma sina vetevärmartofflor i micron men råkar lägga de i en lite hög längst bak i micron så de inte snurrar med plattan... de luktar illa å börjar fräsa ur micron! Mamma å ja står på 3 m avstånd å tittar på den bara, (efter att ha slagit av den såklart) vi vet inte om vi ska våga röra den då de verkligen låter som de brinner i tofflorna... å de luktar ännu mer illa! Till slut tar mamma mod till sig å bär ut micron på trappen! Jag öppnar köksfönstret och vi går in i deras sovrum å stänger dörren till köket å öppnar där altandörren.... de blir iiiiiskallt i rummet men vi får frisk luft iaf :) Sen hämtar mamma ett gäng ny torkade handdukar från torktumlaren å häller de över mej... somnade under den högen... så hiiimla skönt :P sen får ja iaf lov att ta mej ut i trafiken då syster sitter fast i sala utan anslutande tåg... lite läskigt att köra utan linser eller glasögon, i skymning med lite snöfall... men de gick bra... kom hem å fick mat och sen åkte jag in till stan :) Hem å platta håret och sen iväg på filmkväll, kom hem ca 02.15 tror ja... :) på fredagen sov jag ganska länge såklart... hann äta lite frukost hemma bara sen blev jag bjuden på lunch ;) lugn fredagkväll i hede... igår så firade vi min mosters karl lennart :) kul att träffa nästan hela släkten igen :) Sen drog jag som sagt ut till hede igen för att gömma mej för ev magsjukebakterier... Satt på msn mestadelen av kvällen! Jag växer fast vid datorn snart! Men jag kan samtidigt inte sluta le heller :) Tycker om att träffa nya roliga människor :) Jag är dessutom proffs på MSN bowling :)

10 rätt på stryktipset igår! Hur många hade du magnus? ;)

Nu ropar pappa att de e fika! Jag är väl gå dit å agera sällskap... för de blir inga bullar idag!

Hem å städa lite sen!

Kommentarer
Postat av: Gurra

Vilken tipsexpert, jag hade bara 8 rätt =(

2010-02-10 @ 15:06:17
URL: http://gurramoonshine.blogg.se/
Postat av: Göran, Unos dotter

Mer vitsar vill vi ha eller jag vill ha typ den här:



Hur många indianer får det plats i ett träd?



-En hel stam!



HAHAHHAHAHAHAHAHH SKRATTAR

2010-02-11 @ 05:18:05
Postat av: Anonym

Mer vitsar vill vi ha eller jag vill ha typ den här:



Hur många indianer får det plats i ett träd?



-En hel stam!



HAHAHHAHAHAHAHAHH SKRATTAR

2010-02-11 @ 05:20:30
Postat av: elin

micccciiiiiiiiiiiiiiis

2010-02-11 @ 21:57:45
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0