27/4

Jahaja återigen så gör mitt fina immunförsvar sig till känna.
Känns som att jag aldrig mår riktigt bra!? Nu är det halsen som krånglar... kändes som sandpapper hela dagen igår efter att ha hostat hela natten... idag känns den bara sjukt svullen och jag hade inte mycket till röst imorse... +att ja har ont i huvudet :( tur att man inte har ett jobb idag. Hatar å sjukanmäla mig... :(
Ja, igår fick jag iväg lasset med papper till a-kassan igen, de får dubletter av allt... hoppas de blir nöjda. :S
Vart inte många knop gjorda annars, åkte in till stan vid 11, men var ute i hede igen runt 13.30 kanske... :P Hämtade martina i sala på eftermiddagen och sen installerade vi om min dator... helt... ja sa kanske att ljudet slutade fungera på den helt plötsligt? Ja nu verkar de vara i sin ordning igen iaf. Sjukt vad beroende man är av att de ska funka...
Kom nyss in till stan igen och har hängt tvätt på balkongen i solen :) Härligt :) Ska tvätta lite till och eventuellt diska om jag orkar men sen hämtar jag upp martina och åker ut til hede igen, tänte fixa lite middag till de... grekiska biffar med potatis i ugn och tzatsiki sås :) Då blir de nog glada!

Tänkte förresten säga en grej till... beställ aldrig linser från färgadelinser.se, vilka jääävla seghuvuden. 4/5 har jag fått vänta på linserna i fler veckor och nu sist var en av linserna trasiga... och nu har jag fått vänta flera veckor till på att få en ny. kul. idioter.

Nepp, vill ni underhålla mig så finns ja på msn och facebook idag :)

Kommentarer
Postat av: elin

åååh miccis, täänk sen när vi kan grilla och då kan du göra dendär super goda tzatzikin. mummmms:)

2010-04-28 @ 21:17:26
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0