25/4

Vart ska jag börja?
Blev after work i fredags med ett gäng härliga människor! Fick lite mat pengar av min snälla mamma och sen har man ju de generösaste vännerna :)
Tyvärr blev det kanske lite för mycket, eller om jag fick i mig något som var dåligt för så dålig som jag var igår har jag nog aldrig varit... och så nära som jag var att kräkas har jag nog heller aldrig varit typ :( Usch. Har känt mig konstig hela dagen idag också, lite små ont i magen och huvudet... men men, de lär väl gå över. Var som sagt en jätte trevlig kväll iaf :) I<3 U all!

Nu är jag dock arg. Eller mycket irriterad iaf. På folk som tror att de har mej "all figured out". Jag kan hålla med om att jag oftast är en öppen bok men man kan inte lära känna hela mig på hur kort tid som helst för det. Inte ens jag vet ju för det mesta vem jag är. Men tydligen så kan man det via min blogg och jag tycker att det är barnsligt av mig att sitta och ens nämna det här men om det är via min blogg man lär känna mig så lär jag väl säga det här då. Dubbelsuck.

Nästa vecka är det återigen dags för att ta tag i alla papper. Hoppas få iväg allt imorrn... då börjar den eviga väntan igen. Men snart hörrni. Då är jag på benen igen, och efter all skit jag gått igenom den här vintern/våren så kommer nog allt kännas lättare! Jag kanske kan ta allt med ett bättre humör och med en starkare själ. Åh guuuud så jag ska bjuda tillbaka :) Ge en massa positiv energi! Var så säker :) Nästa steg är bara att lära mig vara ensam. Trivas med det. Försöka hitta en trygghet i mig själv. Sen kommer inget/ingen kunna stoppa mig... för att låta som den största klyschan som vandrat i ett par skor. Men ibland är klyschor bra. Inte alltid... eller ens ofta... men ibland.

Nu ska jag bestämma mig för om jag ska sova kvar här eller om jag ska åka hem.
En puss till alla jag känner för att ni är de ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0