20/4

Blev en lång dag idag å som sagt :) Somnade faktiskt före kl 23.30 igår, de händer nästan aldrig mig, haha snacka om att inte vara van att jobba. Och sen som alltid, när jag måste upp en viss tid för att göra något som någon annan skulle bli sur om jag missade, i detta fall skjutsa Lina till tåget och sen öppna och ha hand om blge butiken helt på egen hand så vaknar jag typ 1 gång i timmen och kastar mig efter mobilen i vild panik och kollar så jag inte sovit över. Vaknade kl 6 alldeles på egen hand och kunde inte somna om! Också sånt som ALDRIG händer mig! Dagen gick bra iaf, jag hade inte tappat stinget :P Förmiddagen va himla hektisk men eftermiddagen va lite lugnare så jag hann samla ihop det jag gjort och jag lämnade stället i vad jag själv anser vara god ordning :) Hoppas de ordinarie arbetarna känner på samma vis :) Kom hem å fick en halv pizza av Linnea den gullungen :) BJöd på lite efterätt sen i form av lite fruktsallad och vaniljyoghurt å så kika vi på tv :) Nu har jag duschat och ska krypa ner å kolla lite vänner i vanlig ordning innan jag somnar. Imorrn lär jag upp å ta nya krafter. Måste börja om från början med a-assan. Helt. dvs skicka in alla papper igen. Orkar inte dra storyn men vill ni höra någon som är arg så ring min pappa! <3 Men men. Orkar inte grina idag så jag slutar tänka på de nu när jag ska gå å lägga mig!

GÖR OM GÖR RÄTT! (så brukar hebba säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0