16/4 lite senare.

Jag är fan världssämst på att vara elak. Va hem till stan me Linnea en snabbis nyss å hämtade in posten å mata katten. Då hade ja fått mina linser, varav den ena såklart gått sönder, förpackningen alltså, vilket har gjort att linsen torkat ihop. Jaaaaja, varför inte tänker jag. Det var ju nästan lite väntat menar jag. Tänker att jag ska skriva ihop ett argt mail till färgadelinser.com när jag kommer hem. Sätter mig vid datorn och är allmänt upprörd och följande är vad jag får ihop:

Hej!

Jag fick hem mina linser med posten idag och tyvärr hade ena förpackningen gått sönder så ena linsen har torkat ihop. Vad gör jag?

Med vänliga hälsningar,

Mikaela Åberg

Argt va? Jag kan vara den största jäkla mesen som gått i ett par skor! (eller stövlar dagen till ära)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0