1/5

Dagen är superfärsk. klockan e bara 00.24 :)
Dagen började mindre bra, låg å sökte jobb till sena natten igår för att ha något att visa upp... och va uppe 7 imorse för ett möte. Det gick ju bra iaf och när ja kom hem så ringde ja af och redovisade alla mina jobb. Sen tog jag mig i kragen och ringde till Fors och frågade hur det gick med sommarjobben, jag har ju förstått att de kanska blivit försenade pga av strejken och så var faktiskt fallet. Hon sa dock att jag skulle få papper hem nästa vecka med besked. Så vi la på. 5 min senare ringer hon upp igen och säger att jag ska börja den 10/5!!!!!!!!!!!!!!! Jag blev så jäääääääääävla glad :) Vet inte hur många gånger ja sa tack typ :P La på luren å började grina... haha jäkla psykfall jag blivit. Grinade och ringde till mamma och gav henne nästan en hjärtinfarkt, hon trodde ju nån hade dött innan jag fick ur mig va det var :) Men jag blev ju sååå lättad! Där märktes det verkligen hur min oro påverkar mig. Jag gråter bara om jag blir riktigt ledsen eller arg eller om någon skäller på mig. Jag gråter inte av glädje? Men alla förändras vi väl av de med och motgångar vi har! Det enda jag egentligen vet är att jag ska börja den 10:e som sagt, att jag sitter på ordermottagningen inom skandinavien och att mina tider ska vara 7.30-16. (rena glasspassen om man jämför me vissa shellpass) :) Har ingen aning om hur jobbet fungerar rent praktiskt eller hur länge ja får vara kvar eller ens hur mycket jag kommer tjäna :P Men ärligt talat så struntar jag i det. I mitt huvud snurrar nu: RUTINER!, och lön såklart... å fredagskänsla :) Ja ja kommer vara blekare än er alla i augusti men jag kommer nog må fan så mycket bättre än jag gör nu iaf. Hoppas jag såklart :)
Ja sen va ja me mamma å pappa på stan en sväng... sen åkte ja hem å käkade lite lunch och hängde lite på fb :P Intressant va? :P Sen åkte jag ut till hede, fick lite grillat, sen, sen, sen, sen.... så va vi till kasen å där träffa jag familjen örebro :P Leo hade blivit såååå stor :) Efter det skjutsade ja hem mamma å pappa och åkte in til stan till familj nummer 2. Gurra, elin och gurras familj. De godingarna... man känner sig ju som en i familjen bara man kliver över tröskeln... :) Kom precis hem därifrån å ska lägga mig å kika på nån film nu och sen sova. Imorrn e de melodikrysset kl 10 ute i hede, och sen funderar ja på att kika lite på tatueringsmässan. Sen får vi se va som händer :)

Sovgott!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

GRATTIS till jobbet babe! det var på tiden, OCH DET ÄR DU VÄRD! jag är jätteglad för din skull :)

2010-05-01 @ 21:18:21
URL: http://xcarmen.blogg.se/
Postat av: elin

gratts igen. du komemr göra succé på nya jobbet:)

och ja, dendär filmen va skiiit bra!

2010-05-02 @ 22:17:00
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0