1/4

DAGENS VILL HA: PENGAR!?
DAGENS KLÄDSEL: Baggy jeans å vitt linne 
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS LÅT: Syster sitter brevid och sjunger en av låtarna fr melodifestivalen... me hon jessica... :P
DAGENS PLANER: Kvällens planer är att göra en hemmagjord pizza här i hede å bara hänga me familjen
DAGENS SAKNAD: Shoppingpengar
DAGENS DUMMASTE: En hysterisk Pys och lysen, vindrutetorkare och fläkten på min seat som inte vill fungera
DAGENS MISSLYCKANDE: Tog ingen promenad imorse, trots jag typ lovat Peter...
DAGENS DROG: Cola light
DAGENS HUMÖR:  Ganska glatt ändå :)
DAGENS ROLIGASTE: Kanske inte har inträffat än?
DAGENS PUSS: Till alla påskglada människor!

Jag fick pengar igår! Som räckte till att betala räkningarna... varifrån tänker jag inte säga för ja skäms... å nej jag har inte sålt min kropp. :P Haha som om de skulle ge mig nå pengar :S :P Men de va skönt att kunna betala de den här månaden å... men ja får leva resten av månaden som ja gjort i tre månader nu... Jag unnade mig en box tre apor men så fort ja kom hem så fick ja dåligt samvete över att ja spenderade 150 kr på vin... när man kan leva ganska länge på de annars :S Så då kunde ja inte njuta av de heller... :( Nu HOPPAS jag att den här påsken blir som jag vill... hoppas hoppas men de ligger inte i mina händer för tillfället... så ja kan inte göra annat än hoppas... I mitt påskägg vill ja ha ett leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0