12/4 lite senare.

OKEJ! 12/4 kanske får vara mitt tur datum en stund nu!
Först ringer en kille från stora enso och säger att jag eventuellt har jobb där från o me 1:a maj. Kanske, han kunde inte lova något men det lät lovande, han ville kolla när jag kunde börja :) På administrationssidan dessutom! FATTA om jag får de. skulle vara så skönt me ett lite längre sommarjobb!!
SEN mailar jag a-kassan å ser om den där damen har mailat den andra damen å bla bla bla, å ser nu att hon har svarat mig och att hon ska gå igenom mitt ärende igen! HOPPAS att de fattar nu då!! :D
Å INTE NOG MED DET! Imorrn ska jag ut å flyyyyyyyyyga!!! Helt jävla otroligt... alla goda ting är tre... allt kan gå åt helvete visserligen, för ja kanske inte får nå jobb å a-kassan kanske beslutar samma sak igen å flyget kanske störtar. Men då jäklar har jag varit glad i EN dag iaf :P Weeeeeiiiii :)

Så då vet ni! :P

Elin å Linnea ja är ledsen att jag ställer in vår tv-dejt imorrn men ni förstår nog ;) Nästa tisdag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0