10/4

Vaknar kl 9.45 och har väl lycktas sova ca 4 timmar kanske. Hostat som en jävla tok. När ska det släppa? Hostar lika jävligt idag me! Men skitsamma, ikväll är det ju kalas :S Blir kalasbra!! :D
Har precis målat naglarna svarta (fast me lite glitter för att inte bli alldeles för seriös) :P Sitter å funderar på hur jag (läs mamma) ska sy till mitt linne så det blr lagomt hårdrockigt :P Eller, vi har snott en t-shirt av pappa som vi klipper till :P Köpte dessutom 50 st små nitar hos skomakar´n igår, kan bli spännande att fippla me... funderade på att göra blonda slingor idag men de får vänta till syster kommer hem fr gbg å kan hjälpa mig! :) Sö de blir en döskalle bandana lindad runt huvvet ikväll :P Haha ja älskar tema fester, de blir så oseriöst då vilket passa mig perfekt! :D Hmmm, scar symmetry kanske inte riktigt e min grej... men the illusionist va hyfsad iaf :P
Nä nu ska ja fortsätta här... :)
Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0