8/9

Börjar med att säga att jag har lust att bli kär. Riktigt himlastormande, äckligt, galet, sväva-på-moln, få-alla-andra-att-må-illa-kär.
Bara så ni vet. Haha så tipsa alla singel killar där ute. (och tipsa mej om de) Tack =)
Dagens Mikaela Innebar återigen av att köra fel. Haha ja kör nog fel minst en gång om dagen nu när ja snurrar omkring i västerås. Finns nog ingen som slår mej i dåligt lokalsinne. Eller tankspriddhet.
Fast dagens Mikaela igår var värre! Ni anar inte min panik känsla då jag inser att jag läst fel bok hela veckan! Den jag har tokläst ska inte vara klar förrän den 23/9 :S Den boken som ska vara klar imorgon har jag inte fått tag i! Men, på kvällen sitter jag på blackboard sidan (intranätet) å kikar lite då de ploppar upp ett chatmeddelande. Det är en tjej från min kurs som undrar vem jag är... vi börjar prata och kommer in på böckerna vi ska läsa... ja erkänner att jag läst fel bok å berättar att jag ännu inte hunnit få tag i den vi ska läsa. Tror ni då inte att den tjejen säger att hennes polare hade varit till sthlm å lånat den boken och scannat av varenda sida å lagt upp den på internet. Hon är så snäll att hon skickar mej addressen så ja kan ladda ner boken! Ibland har man verkligen tur i oturen!! =) Så igår läste jag lite, tack å ov är den här boken på 150 sidor bara. men ja orkade inte läsa hela så ikväll blir de hårdplugg! Måste hinna klart till imorrn då jag vill hänga me!

Idag fick ja en kompis btw! Hon heter Hanna å verkar jätte trevlig... så ni behöver inte oroa er att ja går omkring helt själv å inte har kontakt me en kotte =) Åt lunch me henne i skol matsalen =)

Lång dag idag som sagt... nu har ja städat, diskat, duschat å nu ska ja unna mej lite choklad å ett vänner avsnitt innan ja börjar läsa!

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0