22/10

Sitter i bilen utanför Västerås city gym å fryser.
Som vaaaaaanligt så sitter jag och väntar på att syster ska sluta skolan. Jag måste ju vara en av världens bästa storasystrar skulle jag tro. Fastän jag haaaaatar att vänta så är det ändå att föredra mot lillasysters besvikna blick :P Eller är jag för snäll? :P Jag får helt enkelt lov att lita på att hon skulle ha väntat på mej om rollerna var ombytta... iofs så HAR ju hon ett liv så hon skulle säkert inte hunnit vänta ;) haha men jag har liksom knappt nå bättre för mej iaf så... jaja haha nog om de. kallt börjar de bli i bilen så ja får väl traska in å kika på de duktiga idrottarna ist kanske, för ja antar att de e idrott hon har om de e på ett gym... brukar ju inte finnas många blomsteruppsättningar på ett sånt ställe i vanliga fall...? :P Kanske finns nån snygg karl att glo på samtidigt :)

Hmmmm imorse var jag supernervös, jag och en kille som heter lars skulle presentera våran dikt: Mean time, på lektionen men när vi väl kom dit så ropade läraren upp ett annat par som drog igång med sin presentation, vi tänkte att vi kanske får göra våran efteråt då men när de hade gjort klart sin presentation var de bara 5 min kvar av lektionen. Grejen va den att vi ska läsa på det de andra presenterar också, och idag var det en novell... den hade jag såklart inte läst på, mest pga av nervositet, å läraren såg lite grinig ut när hon förstod att ja inte va särskilt påläst. Men ja tog kontakt me henne efteråt å frågade vi på något vis missuppfattat vårt datum, men då skämdes hon å bad om ursäkt och vi fick ett nytt datum, då påpekade jag lite fint att anledningen att ja kommit dit helt oförberedd var för att jag varit lite nervös (både för att poängtera att ja tkr sånt här kan vara ganska jobbigt och för att hon inte skulle vara grinig på mej) men då klappade hon mej nästan på axeln och tyckte synd om mej som varit nervös och nu måste gå och oroa mej ännu en gång. då kändes de lite bättre :P

Sen åt ja lunch helt själv, då alla i min grupp verkar bo i västerås och går hem direkt vi har lite dö-tid. tråkigt me ensamma luncher hela tiden... men men, sen var det dags för grammatiken, den fasansfulla grammatiken... som vanligt hänger ja me i början på lektionen och jag svarade till o med rätt på en massa uppgifter vi fick, skitnöjd!! men ju längre lektionen går desto mer tappar jag bort mej... så på slutet va jag helt lost igen! Är jag: 1. Blåst 2. för gammal för att lära mej nya saker eller 3. Har jag koncentrationssvårigheter tro? mjaaa. en vecka nu dår ja inte behöver sitta å pendla så jag kan koncentrera mej på att göra om och läsa om en del kapitel (läs: alla kapitel) :P får se om ja kan ta ikapp eller om jag helt enkelt får se mej besegrad! Nä nu håller fingrarna på att gå av, så kallt är de. Ska gå in å kika lite nu, sen ska vi hem till mamma å pappa å käka middag! (tror de bjuder mej på middag så ja ska ta den vägen hem så de slipper åka in till stan å hämta syster-yster :P) men inte säger jag nej heller, slipper jag ju laga själv!!
hoj hoj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0