5/11

Så idag snöar det. Va alla e exalterade över de... de brukar jag vara å... men inte idag?
Hade precis vaknat imorse när pappa ringde å meddelade att han parkerade bilen utanför mej å ville ha kaffe... haha jaja pappa pappa... klart han ska ha kaffe... efter de så pluggade ja en vända... sen somna ja på soffan till ett vänner avsnitt som jag belönade mej med efter grammatikpluggandet... sen kom pilla å drack kaffe å snackade lite skit i mitt kök :) sen pluggade ja lite mera grammatik... sen har ja surfat lyssnat på musik å slöat... nu kommer hebba å ska fundera ut varför mina ikoner plötsligt försvann fr skrivbordet!? sen blir det tydligen en promenad... ja försökte banga men de gick inte serni... å de e bra de... de e precis den puffen jag behver... för ja har egentligen ingen anledning att banga idag...
imorrn åker ja till västerås me sommardäck... wish me luck.... :S
Sen blir de fredags-mys-sim om ja inte dött av mensvärk innan dess... sen ska ja nog faktiskt kolla på idol... å så vill ja ha thai mat! Å sällskap! poppelbergarna kanske ställer upp? linnea kanske ställer upp? sen har linnea lovat sin bror att vi ska va hans groupies i brovallen på lördag förmiddag... ja har lovat att vara me om de inte är jäääääättekallt ute.... vilket ja tror de blir, men ja tror inte ja får stanna hemma iaf :P
på kvällen vill ja dricka lite tre apor.
nästa helg ska ja till örebroooooooo å träffa in <3:an! de har ja längtat efter!

Tack sara å frida för en trevlig aloe vera kväll igår å tack för en god kladdkaka!!!

nu kom hebba... nu får ja inte ha datorn nå mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0