25/11

varning sluta läs nu om du inte vill höra om min sorgliga tillvaro.
fan igår fm va ja ju så glad. varför vakanr ja inte alltid så. idag är allt dystert igen... har ju lovat mej själv att ja ska försöka vara positiv... åh men så varför skriver ja just nu då? ok ja struntar i att berätta allt dåligt å räknar upp de bra... som ja gjorde sist!

* örebro, vilket ställe, vilken helg! precis så roligt som man tror de ska bli, de blir de å... vareeenda gång!  ja undrar alltid varför ja inte bor där när de e dags att åka hem... nu har ja dock lovat hanna (och mej själv) att börja kolla jobb där igen!

* veckan som följde... hmmm veckorna flyter ihop me varann... ja pluggade, slappade, å va ute å gick... simmade me elin en dag å :)

* förra helgen, på fredagen hade ja ont i huvvet, de blev en kväll på soffan. på lördan så va ja först ner på stan  blev ruinerad av en ny foundation... surt när man hittar en man gillar å den kostar 185:-... sen va ja ut till by för att hälsa på martina som stod å sålde bullar, va även upp till horndal å handlade me pappa å bror... intressssssssant va? sen åkte ja vidare mot fors för att se hur renoveringen gick! å den går alldeles utmärkt kan ja skvallra om, även om ingen av huvudpersonerna va där ;) sen blev de att dela en pizza me linnea, å genomgå den sedvanliga klädkrisen. Fest hos emma L å dans på kingen till duo jag tills ja trodde jag skulle dö av ansträngningsastma :P för vart ska man stå om inte allra längst fram? skrikandes å hoppandes som en annan groupie? :P

*den här veckan: vi e bara inne på onsdag än... har en slö vecka den här veckan... 3 lektioner på 2 timmar var bara... å nästan ingen inlämning... känner att ja egentligen hade kunnat jobba extra men jag är lat! kliar gör jag som sjutton å... ja berättade väl om min misstänkta allergi mot tvättmedlet... ja ja har iaf tvättat om alla grejer men utslagen blir bara värre å värre igen... vet inte när jag sist sov en hel natt utan att vakna av att hela jag kliar... suck. lär väl gå å kolla upp de igen innan jag kliar sönder mej... skulle gått till studenthälsan idag va de tänkt men så hade ja ingen förmiddagslektion och de va då de hade drop in... vet inte om ja orkar åka dit nå tidigare å sitta å vänta sen... :S återigen lat. jaja ja är jätteduktig me mina promenader iaf :) nä nu ska ja deppa vidare... shysst av mej att bespara er de va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0