Tisdag igen!

Å ännu en sån där perfekt helg har förflutit!
I fredags blev det AF på Kingen me Elin, Gurra, Jimmy, Fredrik å Filip. Fortsatte sedan till Markusskolan för lite brännboll å cider. Vi va typ 16 pers å alla spelade! Hur ofta händer det att alla vill vara me, inte ngn ville ställa upp å va domare. Så himla roligt! Vet inte riktigt hur poängställningen blev för det va lite svårt att ha koll på det... för många kockar =P Men mitt lag vann nog allra säkrast!! =) Har fan nästan träningsvärk fortfarande. Sen va ja hem å bytte om å så fick vi skjuts me anna-karin upp till elin å gurra. Där blev det sommardrinkar å fest =) Å en massa gammal musik! (typ scatman gammalt) =P Kingen på det å dans hela natten =)
Lördagen spenderades på soffan... mådde inte vidare bra... =S Men fick ju lov att pallra mej upp runt 18 fr soffan för att duscha å fixa å sen gå ner på holmen för förfest inför klassfesten. Klassfesten var väl... inte så vidare spännande. Vi va 4 st fr 9B å det va skoj att träffa de igen, helt klart men en del andra hade ja klarat mej utan. Runt 22 kom Lollo å hennes Jonas ner på Älvan så då umgicks ja me de ist. till typ 23.15 då anna-karin kom å hämtade mej. De skulle på Kingen men jag orkade inte följa me så hon skjutsade hem mej. Kollade på när Norge fick sina sista röster å vann. Fan vilken grym låt det är! =) Somnade till ett vänner avsnitt å vaknade pigg på söndagmorron. Gick å handlade frukost runt 10.30 å funderade på hemvägen vem ja skulle ringa för att få solsällskap. Då messar Sara å frågar om jag inte vill komma ut till henne å sola så jag drar me mej min kasse me frukost å åker ut dit å äter frukost på hennes trapp. Vi hamnar i varsin solstol å sitter så i ett par timmar innan Frida, Emma å Anna-Karin dyker upp. Solar när det är sol å skrattar så magen krampar när det blir skuggigt å kallt =P Det var internationella citat dagen tror jag!! Nyckelord: Örhänge i trosorna, snigelspår me en rand i mitten. Bromsmekanism?? =P Emma blev sjukt chockerad av ett avslöjande från Anna-karins sida och det i sin tur gjorde rum för en lååång och lärorik frågestund som jag inte tvivlar på kommer att komma upp FLERA ggr igen =D Fy fan vilken skönt tjejig dag!! Fram för fler såna!!  Vi körde bil race ner på stan å handlade framåt kvällen å sen satte vi igång å grillade! Fan va duktiga vi var =) Eller jag fixade egentligen bara tzatsikin men den blev god den me =) (min sms tumme jobbade för fullt så jag hade inte riktigt tid me ngt annat heller) sen käkade vi ute på deras altan när Sara utbrister: Åh det sitter 4, 6, 5 FJÄRILSPUPPOR här!! Haha vi hade lindat in oss i varsin filt därute då det blev lite kyligare framåt kvällen... å såg tydligen ut som ett par fjärilspuppor, men hon hade svårt att räkna hur många vi var tror jag =P Sen blev det te och vattenmelon mys i soffan å då var det Fridas tur! -Men sväljer du kärnorna? -Japp, jag äter å sen ba SVÄLJER ja! (sägs med bredaste dalmål) Det fick oss att bryta ihop igen! Vid 22 tiden fick jag lov att ge upp å åka hem sova då jag skulle jobba fm på måndagen. Jag brände både näsa, panna å bröst, glömde av att solen är stark =P as usual. Så de fräste nästan om mej när jag duschade =P sov kanske 2-3 timmar innan fm passet, men det gick bra ändå! Jag vet inte var all min energi kommer ifrån just nu... eller jo det vet jag nog visst förresten. Kan ha ngt att göra med de trevliga sällskapet från alla underbara vänner jag hade hela helgen. Å så kanske lite speciellt mitt sällskap jag hade igår kväll ;) Sena filmkvällar gör mkt för humör och energi! Jag är himla glad just nu och jag hoppas det kan hålla i sig ett tag!! =)
Idag vet jag inte vad som händer riktigt, synd att det inte är så fint väder idag.. men de kanske ljusnar upp senare =)

Fan det låter inte alls lika kul när man berättar om söndagen i efterhand men guuuuuuuuuud så roligt vi hade!! Säg till om jag missade ngt som vill är dela me oss av till allmänheten! =P

Kram på er =D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Sjukt jävla roligt var de ;)

Måste snart göras om!

Ses i helgen hoppas jag :):)

2009-05-28 @ 18:49:16
URL: http://fridaasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0