Men va faaaaan liksom.

Jag blir inge bättre... bara sämre... halsen värker som aldrig förr å ja verkar dragit på mej feber dessutom... :( Ligger hemma i sängen å har huuuur tråkigt som helst... ni vet när man är så trött så man inte orkar lyfta ett finger men ändå lite för rastlös för att kunna koncentrera sig på vare sig en bok eller en film... sen har ja inga bra filmer hemma heller... å ingen whiskey.... hur många ipren får man käka om dygnet förresten?? Ni kanske måste lägga in mej på rehab efter det här... yeah well... ska sluta klaga... eller förresten bara en grej till!! När ja kom hem imorse å skulle parkera bilen då står sotaren å blockerar min parkering... fan va små saker kan få bägaren att rinna över när man är trött.. ja va SÅ nära på att skriva en arg lapp å sätta på hans vindruta. ist svor jag mej hela vägen fr min provisoriska parkering vid vägkanten, upp för trappen till min lägenhet, ända in till köket där ja knäppte kort på hans bil med min mobil kamera så ja skulle ha ngt att visa polisen ifall de skulle välja att ge mej böter för min "vägkantsparkering". Bevismaterial e skit bra! =P
Igår efter jobbet, (hör å häpna så orkade jag mej igenom hela sista passet + 45 min extra pga av världens kund-rusch) så åkte ja till hemköp å handlade. En pytteliten bit vitlöksmarinerad oxfilé bit, klyftpotatis å bea sås för att muntra upp mej själv... haha, bra att man alltid muntrar upp sej själv me mat... blev dessutom lite rocky road till efterrätt. =/ men gott var de... kunde knappt sova inatt heller för den täppta näsan å den värkande halsen. Vaknade me ett ryck runt 6 å trodde ja skulle spy dessutom men de vart nog bara nå lock i halsen tror jag... för ja mådde inte illa iaf...

Nä ska bespara er min äckliga sjukdoms detaljer å krypa tillbaka ner i sängen... har iaf ätit ett halvt glas jorgubbsfil nu så... =/

Kram

Kommentarer
Postat av: elin

men miccciiiiiis! blir frisk nu! inge kul o va sjuk ju!

och på fredag är de ju årets brännbollsturnering och fest som du bara inte fååår missa!:)

jag jobbar EM hela evckan! kanske en lunch på torsdag?

2009-05-12 @ 11:22:22
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0