Gud va bra jag mår!! =D

eh... om man bortser fr att halsen känns som taggtråd. men annars mår ja superfint.... eh... om man bortser fr att jag inte kan andas särskilt bra... eller inte alls... men utöver det... bara prima!! eller asså... ja om man inte tänker på att ja inte orkar göra så mkt pga av febern... har städat lite för det såg för jävligt ut här... sen orkade jag duscha också... steg framåt iaf... men som sagt, annars e det BARA bra.... fast ja skar mej i fingret nyss på en kökskniv. Lyckades få in den vassa delen under långfinger nageln så de började blöda... men om vi inte fokuserar på det så är ju mitt liv GREAT!

=P

Grattis bror på 23-årsdagen =D

Ska försöka orka ner å handla ett paket å sen åka ut till hede å fika... kan hända att ja små-dör på en soffa därute inatt.

Men på fredag är jag frisk igen för då ska ja spela brännboll för första gången sen jag va 12 år typ. ska bli intressant. Men me ett par cider i kroppen lyckas man me allt =)

Snor-kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0