mysigt...

när man kommer hem efter en slapp-dag i solen å får laga mat åt en pojk som lite senare kommer hem svettig efter jobbet med ett vaniljhjärta (till mej =P) i handen...

mysigt.

=D

Det va gårdagen det alltså. Idag har ja jobbat. i ca 135 grader. Skjortan hade en stoooor hjärtformad!? blöt svettfläck på ryggen när jag tog av mej den. härligt.

Middagstips idag: Ananas å vattenmelon som legat i frysen i 2 timmar. blandas me blåbär-vaniljyoghurt å äts med en lunchpinne som har salami å keso som pålägg. Mums!

Förra veckan bestod av mys å sol mest =D Helgen me. Lillsjön me Elin å godaste maten på älvan. Lekte toffel gjorde ja å. Det ni! Va ett tag sen!

9 skift kvar till semester. 29-30-31 å kanske vecka 32 om jag kan byta mitt ynkliga stängningspass jag har den veckan med ngn. =D

Puss

Kommentarer
Postat av: MItten-man!

Toffel-tönt! =)

2009-06-30 @ 20:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0