Yeeeeeeeeeeey!!!!!

Jag är på sånt sjukt bra humör!!
Efter en sjuuuuuukt trevlig helg med en massa underbara människor så känner jag mej alldeles på topp! Kan man få stanna livet som det är just i denna sekund? Bara ett tag?
Jag har en bra känsla i kroppen å jag har en massa saker att se fram emot!! Påminn mej om hur jag kände de idag nästa gång ja deppar ihop är ni snälla!!
Jag kan nu meddela att jag sagt upp mej från shell 7-eleven from den 27 aug. Så ni som vill handla av mej lär skynda på =P Den 31:a aug börjar plugget. Västerås e orten å ja letar febrilt efter en tvåa som jag å lillasyster kan dela! Vet ni någon som har en sådan så hojta till!
Jag säljer dessutom min älskade etta på myrgatan mansion! Så vet ni någon som vill ha en jättemysig lägenhet med världens bästa å goaste grannar så hojta till igen vet ja!! Tänkte sätta ut den för 35-40 000 eller högstbjudande. För det är den värd! =)

Nu hinner ja tyvärr inte sprida något mer av denna positiva energi för ja lär in i duschen, ikväll e de kräftskiva på schemat hos bästa hebba!! =)
Imorrn blir det grill i näs å i helgen blir det bara "vanligt" kaos antar ja =) Sen är det äntligen v 32 å då jäääääklar!! Jag, en saab, 3 suuuuuuupergoa brudar å okänd destination! =)

så weeeeeho då!

Kram


 


Kommentarer
Postat av: elin

sv: det som händer är att min semester rä slut om typ nån timme. haha

äh men idag känner jag mig myyycket bättre. vi måste ses i veckan inna du åker!

natti natttt

2009-08-02 @ 22:12:51
URL: http://elhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0