SPÄNNANDE!!

Nu har JAG bestämt mej!

mer info imorrn kväll!

Igår firade vi sötaste kusin Emma på 27-års dagen genom att bjuda henne på mat på kingen.
Min förkylning kändes äntligen bättre så det blev en himla massa dans me Lollo efter maten =P De får ja dock lida för idag då ja hostar igen. suck. värk i benen som fan hade ja imorse å :( men men.
Idag har ja mest legat på soffan me undantag för lite fika hos Emma nyss.
Funderar på att åka till Hedemora me lite thai mat å mysa lite.

Jaja... uppdaterar imorrn ist då det händer grejer =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU BÖRJAR JAG BLI SUR PÅ DIG!!!

DU KAN INTE LOVA ATT DU SKA KOMMA MED MASSA INFO IDAG SÅ GÖR DU INTE DE!!!! JAG HAR JU SETAT OCH VÄNTAT HELA DAGEN!!!!!



Du har en timme och ca 6min på dig!

2009-07-20 @ 22:54:10
URL: http://theresewallen.blogg.se/
Postat av: Lovelyem

Tusen Tack för en JÄTTE trevlig kväll, gooood mat å söööta vänner!! :D

2009-07-24 @ 10:13:32
URL: http://lovelyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0