Späääääännande! (och eländigt)

Jag KOM IN!
Kandidatprogrammet inom språk och humaniora i Västerås, Here I come.
Tror jag iaf. Tur att jag har nästan 4 veckor på mej nu att fundera och planera!
Jag hamnade på 12:e reserv på läkarsekreterar programmet i örebro... ganska stor chans att jag kommer in där med dessutom då men ja tror utbildningen i Västerås ger en lite bredare grund... + att ja nu fick se att man kan välja att typ plugga spanska i spanien å... hur skönt skulle inte det vara då?
Jaja ja är rätt lycklig över att jag har valmöjligheter just nu iaf =)

Japp så gick ja ju på semester kl 00.15 i söndags natt å. Kändes alldeles underbart ända tills igår kväll då ja började känna att de kliade lite i halsen... idag har det utvecklats till shit-det-gör-ont-varje-gång-jag-sväljer-symptom. Varför blir det alltid så här när man kopplar av för? SUCK. Så ja åkte ner till apoteket å köpte kan jang... (med reservation för stavning) som sägs ska lindra förkylningssymptom. Smakar lakritsshot fast äckligare. Hade planerat in ett dygn i sthlm ons-tors med en natt på hotell å allmänt mys bara men vette sjutton hur jag ska göra nu. Har inte bokat ngt än... Tror jag ska göra det dock å knarka ipren å läkerol å kan jang. Enda gången mitt ressällskap e ledig på hela sommaren typ. Så de gäller väl att passa på. Det skulle ju bli fint väder imorrn så jag såg framför mig hur vi låg i en park å drack rosévin å käka jordgubbar å solade. Varva det me shopping å en god middag å jag e nöjd. Ja fasen. Jag TÄNKER inte bli sjuk!!

Nu ska ja kika runt efter lite lägenheter i västerås å se om det ser lovande ut =P

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

De här funkar ju inte förstår du vell, vem ska jag då jobba helger med?

2009-07-14 @ 15:37:02
URL: http://theresewallen.blogg.se/
Postat av: anna

sv; Varse!! Visst är dom bra?? :) Vad kul med plugg, hoppas det ska gå bra! Å hoppas du slipper bli sjuk!

2009-07-14 @ 20:29:03
URL: http://tatilly.blogg.se/
Postat av: anna

grattis! Inte för att dra ner din glädje men universitet är så mycket bättre än högskola. Särskilt mdh, det är en knasig skola som inte vet vad den sysslar med. Jag har pluggat både på liu och mdh och universitet är en dröm mot högskola

2009-07-15 @ 01:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0